Za wydanie zaświadczenia pobiera się opłatę zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej
w kwocie 17,00 zł płatną z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową można uiszczać gotówką w kasie Urzędu ul. Ratuszowa 1(przyziemie)albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz PKO BP SA Oddział 1
w Grudziądzu numer: 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595.
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1(przyziemie) tel. 56 45 10 225, 226, 228 lub w sekretariacie Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, II piętro, pok. 317, tel. 56 45 10 290, w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 8.00 – 16.00.
Termin załatwienia sprawy
Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.