Za wydanie decyzji pozwolenia na rozbiórkę pobiera się opłatę zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej w kwocie 36,00 zł płatną z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową można uiszczać gotówką
w kasie Urzędu ul. Ratuszowa 1 (przyziemie): albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz PKO BP SA Oddział 1 w Grudziądzu numer: 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595.
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1 (przyziemie), tel. 56 45 10 225, 226, 228 lub
w sekretariacie Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, II piętro, pok. 317, tel. 56 45 10 290, w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 8.00 – 16.00.
Termin załatwienia sprawy
W ciągu 65 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego
w Bydgoszczy, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza.
Inne informacje
Opłacie skarbowej nie podlega wydanie decyzji w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.