4 egzemplarze projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami
i innymi dokumentami, wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem
o przynależności projektantów i sprawdzających projekty o przynależności do
właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnym na dzień opracowania projektu,
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele
budowlane ,
decyzję o warunkach zabudowy jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Za wydanie decyzji pobiera się opłatę zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej płatną z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową można uiszczać gotówką w kasie Urzędu, ul. Ratuszowa 1(przyziemie)albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu,
ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz PKO BP SA Oddział 1 w Grudziądzu numer:
80 1020 5040 0000 6802 0085 9595.
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1 (przyziemie) tel. 56 45 10 225, 226, 228 lub w sekretariacie Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, II piętro, pok. 317, tel. 56 45 10 290, w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 8.00 – 16.00.
Termin załatwienia sprawy
W ciągu 65 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza.
Inne informacje
Opłacie skarbowej nie podlega wydanie decyzji w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.