Za wydanie decyzji pobiera się opłatę zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej w kwocie 90 zł. płatną
z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową można uiszczać gotówką w kasie Urzędu,
ul. Ratuszowa 1 (przyziemie) albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz PKO BP SA Oddział 1 w Grudziądzu numer:
80 1020 5040 0000 6802 0085 9595.
Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ratuszowa 1 (przyziemie), tel. 56 45 10 225, 226, 228 lub
w sekretariacie Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, II piętro, pok. 317, tel. 56 45 10 290, w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 8.00 – 16.00.
Termin załatwienia sprawy
W ciągu 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy,
w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Prezydenta Grudziądza.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.