Logo systemu   Zmień kontrast
Zmień wersję kolorystyczną na normalnąZmień wersję kolorystyczną na kontrastową czarno-białąZmień wersję kolorystyczną na kontrastową  biało-czarną  
       
  
Urząd Miejski > Wydział Transportu

Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
Szybkie menu: Ogólny opis | Wymagane dokumenty | Opłaty | Dane kontaktowe | 

Ogólny opis
  1. Podjęcie i wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy wymaga uzyskania odpowiedniej licencji.

  2. Licencji udziela się na czas oznaczony, nie krótszy niż 2 lata i nie dłuższy niż 50 lat, uwzględniając wniosek strony.

Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego

Za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego

Ta usługa nie wymaga podpisu elektronicznego.
W przypadku niepodpisania podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, wydrukowany wniosek będzie trzeba podpisać odręcznie.
  
Wymagane dokumenty
  1. Wypełniony formularz (druk) wniosku.

  2. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego stwierdzające niekaralność Wnioskodawcy albo oświadczenie Wnioskodawcy o niekaralności.

  3. Certyfikat kompetencji zawodowych (w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej ww. certyfikatem powinna
    się legitymować przynajmniej jedna z osób zarządzających przedsiębiorstwem).

  4. Oświadczenie osoby zarządzającej transportem o którym stanowi art.8 ust.3 pkt 1.

  5. Dokument potwierdzający posiadanie sytuacji finansowej do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie: rocznego sprawozdania finansowego, dysponowanie środkami pieniężnymi w gotówce lub na rachunkach bankowych lub dostępnymi aktywami, posiadanie akcji, udziałów lub innych zbywalnych papierów wartościowych, udzielenie gwarancji lub poręczeń bankowych, własność nieruchomości o równowartości 50.000 euro.

  6. Dowód uiszczenia opłaty za wydanie licencji.

  
Opłaty

Za udzielenie licencji pobiera się opłatę w wysokości:

  1. 800 zł - gdy termin ważności licencji wynosi od 2 do 15 lat,

  2. 900 zł - gdy termin ważności licencji wynosi powyżej 15 do 30 lat,

  3. 1000 zł - gdy termin ważności licencji wynosi powyżej 30 do 50 lat.

Wskazane powyżej opłaty należy uiścić:

w przyziemiu Ratusza, ul. Ratuszowa 1, w godz. 7.30 -15.15 we wtorki 8.00 – 15.45
Wpłaty można również dokonać na konto:

Urząd Miejski w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz
Nr 80 1020 5040 0000 6502 0085 9645

tytuł wpłaty: opłata za licencję.

  
Dane kontaktowe

Informacje dodatkowe można uzyskać telefonicznie pod nr (56) 45 10 432, 45 10 433.

  


baner reklamowy lub informacyjny
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.