Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać informacje zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku:
firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
numer identyfikacji podatkowej (NIP);
numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się:
dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określonych w art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości i porządku o następującej treści:
"Oświadczam, że:
1) dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
2) znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.);
3) jestem świadomy odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego przewidującej karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznań."
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4, powinno zawierać także:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
3) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
zaświadczenie NIP (uwierzytelniona kopia),
wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub do KRS (uwierzytelniona kopia),
zaświadczenia REGON (uwierzytelniona kopia).
|