Logo systemu   Zmień kontrast
Zmień wersję kolorystyczną na normalnąZmień wersję kolorystyczną na kontrastową czarno-białąZmień wersję kolorystyczną na kontrastową  biało-czarną  
       
  
Urząd Miejski > Ogólne

Przyznawanie patronatu Prezydenta Grudziądza
Szybkie menu: Ogólny opis | Podstawa prawna | Wymagane dokumenty | Sposób dostarczania dokumentów | Dane kontaktowe | 

Ogólny opis

Patronat jest przyznawany na pisemny wniosek organizatora i stanowi wyróżnienie podkreślające szczególny charakter imprez lub wydarzeń. Patronat może być przyznany imprezom lub wydarzeniom, które posiadają zasięg, rangę i znaczenie międzynarodowe, ogólnopolskie, regionalne lub miejskie.

Ta usługa nie wymaga podpisu elektronicznego.

Ta usługa nie wymaga podpisu elektronicznego.
W przypadku niepodpisania podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, wydrukowany wniosek będzie trzeba podpisać odręcznie.
  
Podstawa prawna

Zarządzenie Nr 84/11 Prezydenta Grudziądza z dnia 21 marca 2011 r. w sprawie przyznawania patronatu Prezydenta Grudziądza z późn. zm.

  
Wymagane dokumenty
  • Formularz wniosku o przyznanie patronatu Prezydenta Grudziądza,

  • W przypadku imprezy masowej, tzn. wymagającej zezwolenia na organizację, do wglądu oryginały: pozytywnych opinii właściwych miejscowo komendantów miejskich Policji i Państwowej Straży Pożarnej, a także kierownika jednostki organizacji pomocy doraźnej (Pogotowia Ratunkowego);

  • Formularz sprawozdania z przebiegu imprezy lub wydarzenia .

  
Sposób dostarczania dokumentów
  1. osobiście, do sekretariatu Biura Prezydenta bądź Biura Obsługi Interesantów w godzinach pracy Urzędu;

  2. za pośrednictwem poczty.

  
Dane kontaktowe

Biuro Prezydenta, ul. Ratuszowa 1, pok. 204, tel. 56 45 10 206 w godz. 7.30 – 15.30, we wtorki w godz. 8.00 – 16.00.

Sposób dostarczenia dokumentów:

  1. osobiście, do sekretariatu Biura Prezydenta bądź Biura Obsługi Interesantów w godzinach pracy Urzędu;

  2. za pośrednictwem poczty.

Terminy i sposób załatwienia sprawy:

  • Wypełniony wniosek, należy złożyć w terminie, co najmniej 30 dni przed datą planowanej imprezy bądź wydarzenia.

  • Decyzję o przyznaniu patronatu lub odmowną wydaje organizatorowi Prezydent Grudziądza w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.

  • Sprawozdanie powinno zostać złożone w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu w terminie 30 dni od dnia zakończenia imprezy lub wydarzenia.

  


baner reklamowy lub informacyjny
Witryna używa plików ciasteczek (cookies) wyłącznie do przechowywania identyfikatora sesji. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystanie ciasteczek prosimy wyłączyć ich obsługę w przeglądarce internetowej.